سومین جشنواره عکس برج میلاد تهران
تیم داوری جشنواره بین المللی عکس برج میلاد مشخص شد بازگشت
مهرداد افسری، دکتر مهدی مقیم نژاد و بهنام صدیقی بعنوان داوران این دوره از جشنواره عکس برج میلاد انتخاب شدند.
به گزارش روابط عمومی برج میلاد، فعالیت این دو‌ره از جشنواره عکس برج میلاد برای دریافت عکس ها از ۱۷ مرداد ماه آغاز شده است و شورای سیاستگذاری جشنواره آقایان مهرداد افسری، مهدی مقیم نژاد و بهنام صدیقی را بعنوان داوران این جشنواره انتخاب کردند.
 
در معرفی این داوران به تخصص، تجربه و نگاه علمی- تخصصی آنان نیز اشاره شده است.به گزارش روابط عمومی برج میلاد، بهنام صدیقی متولد ۱۳۵۸ بوده و در معرفی او ذکر شده که وی عکاس مستند، مدرس عکاسی و دانش‌آموخته کارشناسی عکاسی در سال ۱۳۵۸ از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. از صدیقی دو کتاب بعنوان‌های «اکباتان، غرب تهران» (۱۳۸۸-  نشر ماه ریز - تهران) و«یادآوری» (۱۳۹۳- نشر موتوبوکز - لندن) منتشر شده است. او از سال۱۳۸۸ به تدریس عکاسی در دانشگاه‌ها و موسسه‌های فرهنگی- هنری پرداخته است.
 
مهرداد افسری دیگر داور جشنواره عکس برج میلاد، متولد  ١٣٥٦ از خوی است. افسری عکاس، ويديو آرتيست، مستندساز و نشر را در کارنامه کاری خود دارد. این عکاس، مدرك كارشناسی عكاسی خود را در سال ١٣٧٩ و كارشناسی‌ارشد عكاسی خود را در سال١٣٨٥ از دانشگاه هنر تهران دريافت كرد. او به مدت ۱۸ سال استاد دانشگاه‌های هنر ایران و از سال ۱۳۸۲ عضو افتخاری انجمن هنرمندان ايران بوده است. وی ازسال ١٣٧٩ تاكنون ۱۶ نمايشگاه انفرادی در گالريی‌های مختلف برگزاركرده و آثار او در بيش از یکصد نمايشگاه بین‌المللی مختلف به نمايش درآمده است.
 
همچنین مهدی  مقیم نژاد متولد ۱۳۵۵ در بابل است. این هنرمند کارشناسی گرافیک (۱۳۷۸)، کارشناسی ارشد عکاسی(۱۳۸۰) و دکترای پژوهش هنر (۱۳۸۹) را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده است.او عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر تهران با درجه استادیار از سال ۱۳۸۹ تاکنون است.
 
به گزارش روابط عمومی برج میلاد،  فعالیت دبیرخانه جشنواره ملی عکس برج میلاد از ۱۷ مرداد ماه  آغاز و مراسم اختتامیه جشنواره ۲۱ مهرماه و در سالگرد افتتاح برج میلاد برگزار می شود.
 عکاسان و علاقمندان این هنر می توانند تا پایان شهریور ماه آثار خود را به در سایت جشنواره به نشانی www.miladfestival.ir ارسال و بارگزاری کنند.. 
جزییات نحوه ارسال آثار در متن فراخوان منتشر شده روی سایت www.miladfestival.ir وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کنند.

 

روابط عمومی سومین جشنواره عکس برج میلاد تهران 

 
تاریخ خبر:  ۱۴۰۰/۰۶/۰۷